Nova Varos Online Logo
Zdravo Gost! Prijava | Registruj se »  Naslovna · Vesti · Forum · Foto galerija · Chat
Nova Varos Online: Forumi

Posao
Moderator: ivan, svp

Nova Varos Online Forum Index >> Posao >> Sezonski

Autor Sezonski
stranak
Drug clan
(1.98/10)

Član od: 25.06.2006.
Ukupno poruka: 27

info
ljudi, imate li neke informacije o sezonskom radu u Evropi! Mislim prvenstveno na studentske kampove...S obzirom da sam student natri meseca najvise itd. ko nesto zna neka se javi
 08.01.2007. u 17:57 odgovor sa citatom  
enis-ljacga-new
Drug clan
(3.3/10)

Član od: 01.12.2005.
Ukupno poruka: 286

info
Verovatno ces se nacekati za taj sezonski posao.Iskren savet -nepokusavaj preko posrednika narucito onih koji ti traze nekakav novac unapred!Krece rulja Rumuna i Bugara u evropu za poslom,naravno kad dobijaju radne dozvole bez problema jer su clanice,a mi cemo se malo nacekati.
 08.01.2007. u 20:27 odgovor sa citatom  
Dobroljid
Diplomata
(5.48/10)

Član od: 04.04.2006.
Ukupno poruka: 1450

info
Pa imas valjda na svom faksu neko obavestenje, na oglasnoj tabli, ako ne, onda u Savezu studenata. Potreban ti je, cini mi se, prosek iznad 8, zatim da poznajes engleski jezik donekle i nekih 2000$, zavisi gde ides. Ovo sam samo nachuo, ne drzi me za rec.
Ko god je otisao, od ovih sto poznajem, nije se pokajao, cak su u plusu bili po nekoliko hiljada.
 09.01.2007. u 01:02 odgovor sa citatom  
stranak
Drug clan
(1.98/10)

info
Tanasko pobogu! Ako nemas nesto konkretno nemoj da mlatis! Al nema veze, gledala sam neku finu emisiju o studentskim kampovima, al sam izgubila sve te informacije ! Studenti raznih zemalja! evo kazu mi da se zvala Dnevni boravak, ta emisija!To mi je bilo super! Ne mislim na ona sranja Work and travel i ostale prevare...Bila je izvesna Branka,koleginica recimo u Engleskoj na nekoj farmi , na 4 meseca! Ako se neko seca te emisije i konkretno tog saveza o kome sam pricala ,super nek napise. Emisija jw bila na b92! Pozdrav Tanasko i srecna ti godina nova